בכל חודש, ולעיתים אף מדי שבועות בודדים, מתפרסמים עדכוני תוכנה קריטיים, בסיסי נתונים מעודכנים של תוכנות הגנה וכן עדכונים חשובים של יישומים ייעודיים הדורשים התקנה בהקדם האפשרי. שירות ניהול טלאי תוכנה של נקסוס פתרונות מחשוב מספק פתרון אמין שנותן מענה לכל חמשת הצעדים של עדכוני התוכנה - זיהוי של עדכונים נדרשים ומאושרים, השגה של קבצי העדכון מהיצרנים, הפצתם למערכות הרלוונטיות, התקנה ומעקב שוטף אחר מצב המערכות
בעולם התעשייתי מקובל לעיתים קרובות לא לבצע התקנה של עדכוני אבטחה וטלאי תוכנה לאורך תקופות ארוכות, אם בכלל. לרוב, הסיבות לכך הינן היעדר התמחות של אנשי בקרה במערכות מחשוב, מחסור במשאבים ובתקלות השוטפות, שאינן משאירות זמן לתחזוקה מונעת. במילים אחרות, בכל יום מתמודדים אנשי הבקרה והמחשוב בארגון במשימה קשה של שיפוט - מה חשוב יותר, לטפל בצרכים המיידיים של הארגון (ועל ידי כך להביא תועלת מידית שניתן בקלות לשערך) או להתחיל בסבב נוסף של ביצוע העדכונים, צעד שאת חשיבותו קשה להעריך; הרי שפוטנציאל של פגיעות המערכת כתוצאה מאי-ביצוע העדכונים אינו נראה לעין ולא ניתן למדידה.
הניסיון שלנו מראה כי מקרים רבים של השבתה או תקלה שגרמה נזקים יכלו להימנע בקלות, במידה והעדכונים הרלוונטיים היו מותקנים במערכות מבעוד מועד. אחת הדוגמאות הנפוצות בארץ הינה נושא שעון הקיץ. עקב השינויים התכופים בחקיקה אנחנו עדים לתקלות רבות שנגרמות כתוצאה מאי-סינכרון שעונים במערכות השונות, תקלות שגורמות איבוד מידע ולעיתים אפילו השלכות יותר חמורות.
שירות ניהול טלאי תוכנה של נקסוס פתרונות מחשוב מאפשר אוטומציה של פעולות שיגרתיות של התקנת העדכונים במערכות קריטיות, תוך ניהול סיכונים ושליטה מלאה על התהליך, ומפנה את צוות הארגון לביצוע משימות אחרות המביאות ערך לעסק. לצורך המחשה, במערכות גדולות החסכון יכול להיספר במאות שעות עבודה מדי שנה.